سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین لباسشویی ال جی ( LG ) | لیست قیمت لباسشویی ال جی در بانه

 

در این مطلب که در تابستان 1396 به روز رسانی شده است به معرفی بهترین لباسشویی ال جی می پردازیم همچنین لیست بهترین لباسشویی ال جی در بانه را در اختیار شما می زاریم به امید اینکه انتخاب بجا و هوشمندانه ای داشته باشید .

شرکت های مختلف تولید کننده لوازم خانگی، در زمینه تولید ماشین لباس شویی موفق بوده اند. همه این شرکت ها در تلاش هستند تا از رقبا پیشی بگیرند. مواردی همچون لمسی بودن و پور نور بودن صفحات نمایش ممکن است شما را جذب خود کند اما باید بدانید که عملکرد ماشین لباس شویی از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین اگر قصد خرید یک ماشین لباس شویی خوب و مناسب را دارید، با ما در معرفی بهترین مارک لباسشویی همراه باشید.

لباسشویی ال جی FH4U1JBHK6N از کارآمدترین لباسشویی های تولید ال جی است. در پشت ظاهر زیبای این ماشین لباسشویی، تکنولوژی به روز و با راندمان بالا قرار دارد تا جایی که رده ی مصرف انرژی آن A++ تعیین شده است. جهت مشاهده تصاویر و مشخصات ویژه و منحصر به فرد این محصول با ما همراه باشید .

بهترین لباسشویی ال جی

ذخیره آب و صرف جویی در زمان با Eco Hybrid

ماشین‌های شوینده و خشک‌کن در اروپا پرطرفدار هستند و ال‌ جی با گنجاندن امکانات متنوع در ماشین‌های شوینده و خشک‌کن Eco-Hybrid در این راه پیشگام است و گزینه‌های راحت و کارامدی برای ذخیره بیشتر انرژی ارائه می‌دهد. این فناوری باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و کوتاه شدن چرخه شستشو می‌شود.

بهترین لباسشویی ال جی

بهترین لباسشویی ال جی

 

دارای 6 حالت شستشو

در این لباسشویی ال‌جی فناوری منحصر به فرد 6 حالت شست‌و‌شو را به کار گرفته است تا به حرکات دیگ دستگاه تنوع ببخشد. بدین ترتیب دستگاه بر اساس برنامه شستشو، از یک یا چند حرکت مناسب در دیگ استفاده می کند.

بهترین لباسشویی ال جی

 

شستشو وخشک کردن با هم
با خرید این لباسشویی می توانید در ذخیره کردن پول خود وصرفه جوی در فضای خانه ی خود و اتاقتان بهره ببرید . ودیگر نیازی به خریدن یک خشک کن جدا نخواهید داشت .

بهترین لباسشویی ال جی

 

شما می توانید با فشار دادن دکمه مکث ، تکه های کوچک از جمله جوراب و ژاکت و.. را داخل لباس شویی قرار دهید.

بهترین لباسشویی ال جی

 

موتور بدون تسمه دایرکت درایو

پیشگام در شست‌وشوی تمیزتر و کم‌صداتر با لباسشویی ال جی FH4U1JBHK6N
بدون تسمه و پولی:

  • صدای کمتر
  • صرفه‌جویی در انرژی
  • ظرفیت بیشتر
  • طول عمر بیشتر
  • سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه
    ال‌جی با حذف تسمه و پولی، توانسته است با استفاده از موتور Inverter Direct Drive بهره‌وری موتور را افزایش دهد و در عین حال، مصرف انرژی را کم کند و دستگاه را در مقابل خرابی مقاوم سازد. این سیستم ساده‌شده باعث کاهش بیشتر صدا نیز می‌شود.
    موتور بدون تسمه Direct Drive که در قلب ماشین لباسشویی‌های ال‌جی می‌تپد، قابل اطمینان و بسیار کم صدا است.

بهترین لباسشویی ال جی

 

سلامت بیشتر با دوری از مواد حساسیت‌ زا

TrueSteam در مجموع سه ویژگی مهم را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد: حذف مواد حساسیت‌ زا ، چروک‌ زدایی و بو زدایی با بخار و نرم‌ کننده با بخار . این فناوری انحصاری ال‌جی باعث از بین رفتن مواد حساسیت‌زا تا 99.9% و حذف کامل باکتری‌ها می‌شود.

بهترین لباسشویی ال جی

 

صفحه کنترل کاملاً لمسی

صفحه کنترل تمام‌ لمسی ظاهری یکپارچه و شیک به دستگاه می‌بخشد که حسی مدرن برای آشپزخانه شما به ارمغان می‌آورد. همه مدل‌ها در این سری مجهز به یک پنل تمام‌ لمسی هستند که در تمام زوایا نیز واضح و شفاف است.

بهترین لباسشویی ال جی

 

هوشمندی در کنار راحتی با NFC

برنامه‌های شست‌وشوی جدید را که ال جی روی دستگاه‌های دیگر می‌گذارد و شما ندارید، با گوشی خود دانلود کنید. گوشی خود را به‌سادگی روی علامت NFC Tag On قرار دهید تا برنامه جدید اضافه شود.

بهترین لباسشویی ال جی

 

عیب‌یابی هوشمند

آیا لباسشویی شما ایرادی پیدا کرده است؟ کافی است با استفاده از ویژگی Smart Diagnosis روی گوشی خود ایرادهای کوچک را خیلی سریع پیدا کنید تا به مشکلی بزرگ تبدیل نشوند.